Aftellen tot Dewey's 24 hour readathon

Volgens mij is het geen onbekend feit dat mijn favoriete online event toch wel Dewey's 24 Hour Readathon is. Al ruim zes jaar doe ik twee keer mijn uiterste best om binnen 24 uur zo veel mogelijk te lezen. Dit jaar viert deze leesmarathon alweer zijn 10e verjaardag en de organisatie besloot dat te vieren door met zijn allen de dagen af te tellen tot 21 oktober (readathon-dag) met een topic-challenge voor welk social media kanaal je voorkeur ook maar heeft.

Natuurlijk kan ik zo'n leuke challenge niet zomaar aan mijn neus voorbij gaan. Daarom kun je de komende dagen elke dag een blogpost vinden die past bij de uitdaging van de dag. Ik zal natuurlijk mijn uiterste best doen om zo creatief mogelijk met elk topic aan de slag te gaan.

Om het voor jullie gemakkelijker te maken om deze posts te herkennen zal ik elke readathon-gerelateerde post beginnen met de #30Daysofreadathon. Ook zal ik deze post elke dag updaten met de links naar de artikelen binnen dit thema.

Hopelijk worden jullie door deze maand vol readathon posts net zo enthousiast om mee te doen als ik weer ben.

Doe jij wel eens mee aan een leesmarathon? Zo ja, welke dan?

1 opmerking

  1. Ik deed vroeger heel graag mee met de leesmarathon die jij organiseerde. Dit jaar heb ik enkel aan die van Oh My Bookathon meegedaan. Misschien moet ik er wat vaker aan meedoen want op zo'n moment slaag ik er beter in om vrijwel alle andere zaken te negeren en me volledig op het lezen te focussen.

    BeantwoordenVerwijderen