#30Daysofreatahon; Gratis printable boekgerelateerde 'Tea topics'

Het dagthema voor de aftellen-tot-de-leesmarathon-challenge waar ik aan mee doe is 'Drinks'. Niet bepaald een handig topic als je mee wilt doen in de vorm van blog-posts. Verzin maar eens een boekgerelateerd artikel over drinken. Natuurlijk had ik de Thee tag nog een keer kunnen doen, maar ik houd van originaliteit. Daarom heb ik iets anders bedacht. Iets waar ik heel erg enthousiast over ben en hopelijk jullie ook.


Secret Santa tip!

Zoals je misschien wel weet organiseerd Kwante (Kwanteinwonderland) ook dit jaar weer haar speciale secret santa evenement. Ik doe dit jaar voor het eerst mee en enthousiast als ik ben, ben ik nu al aan het nadenken over leuke manieren om mijn pakketje te vullen. Een van die verzinsels wil ik graag met jullie delen. Ik denk namelijk dat héél veel boekenwurmen enthousiast zullen worden van deze gratis printable.

Het idee is een klein beetje gepikt van Pickwick, want zij introduceerde een poos geleden theezakjes met vragen op het kartonnetje waaraan het zakje is bevestigd. Superleuk! Altijd wanneer ik Pickwick thee drink moet ik even de vraag checken. En - verrassing - ik word er echt supervrolijk van als de vraag boekgerelateerd is.

Daarom heb ik een printable gemaakt met; thee-vraag-kaartjes! Je kunt ze gratis downloaden in PDF formaat op mijn Facebook pagina (directe link onderaan deze post). Ik gebruik daarvoor wat dikker papier zodat ik het bestaande kartonnetje van mijn theezakje kan vervangen. Maar je kunt natuurlijk ook printpapier gebruiken en het plaatje over het bestaande hangertje heen plakken (het karton zorgt voor wat extra stevigheid).

De sheet die ik vandaag beschikbaar heb gemaakt is in echte herfstkleuren uitgevoerd. Heel binnenkort zal ik een tweede set vragen er aan toe voegen in winterse sferen (kerstmis!). Vergeet dus zeker niet mijn Facebookpagina te volgen.


Socialize & win...

Wat ik natuurlijk helemaal leuk zou vinden als je een kopje thee krijgt aangeboden met een van mijn tea topics kaartjes; is als je de vraag op social media zou willen beantwoorden met de #CPTeaTopics Dat is uiteraard niet verplicht, maar wel heel erg leuk. Je mag me uiteraard ook taggen in relevante tweets of foto's. 

Om het voor jullie de moeite waard te maken kun je door mee te doen natuurlijk een hele toffe prijs winnen. Wat dan? Een door mij samengestelde surprise met natuurlijk een boek en een aantal toffe goodies (waaronder sowieso een woodmark en een mok). 

Ik hoop dat jullie allemaal de printable gaan downloaden en gebruiken. Laat maar komen die foto's. 

Klik 'meer weergeven' voor de downloadlink!

Geen opmerkingen